مشکلات باتری تلفن بی سیم پاناسونیک

مشکلات باتری تلفن بیسیم پاناسونیک و شارژ نشدن آن یکی از رایج‌ ترین مشکلات می‌ باشند. با اینکه تلفن‌ های پاناسونیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اما گاهی اوقات بنابر دلایل مختلفی مانند تمام شدن عمر مصرف، استفاده نادرست، وارد آمدن ضربه و فشار و ... دچار عیب‌ هایی می‌ شوند. خرابی باتری گوشی‌ های بیسیم پاناسونیک دیر یا زود اتفاق می‌ افتد که در این مقاله از تهران پاناسونیک به بررسی این موضوع و راهکارهای برطرف کردن این مشکل می‌پردازیم. اگر شما هم از تلفن‌ های پاناسونیک استفاده می‌ نمایید با ما همراه باشید.

دلایل بروز مشکل در باتری تلفن های بیسیم پاناسونیک

تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک و تلفن‌ های رومیزی این شرکت از محصولات پرطرفدار به شمار می‌ روند که افراد زیادی از آنها استفاده می‌ کنند. با اینکه در ساخت این محصولات از قطعات خوب استفاده شده و کیفیت مناسبی دارند؛ اما گاهی اوقات نیز دچار مشکلاتی می‌ شوند. یکی از مهمترین عیب‌ های تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک خرابی باتری و شارژ نشدن آنها محسوب می‌ شود.

مشکلات باتری تلفن بی سیم پاناسونیک

دلایل به وجودآورنده ایراد در باتری تلفن های بیسیم پاناسونیک:

  1.  خرابی باتری گوشی بیسیم پاناسونیک
    یکی از دلایل اصلی محبوبیت تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک امکان جابجایی آنها می‌ باشد. اما اگر باتری این گوشی‌ ها دچار مشکل شوند، این مزیت از بین می‌ رود. از این رو رفع عیب باتری تلفن بیسیم پاناسونیک دارای اهمیت بالایی است.
    تلفن بیسیم پاناسونیک مانند سایر وسایل قابل شارژ از باتری‌ های مخصوص استفاده می‌کند که توسط خود شرکت تولید می‌شوند. این باتری‌ها قابل شارژ می‌باشند و توسط دستگاه پایه یا مادر شارژ می‌گردند. اما بعد از مدت زمانی به دلیلی از دست دادن کیفیت اولیه خود و تمام شدن عمر مصرفی دچار مشکل و خرابی می‌ شوند.
    برای اطمینان پیدا کردن از خرابی باتری تلفن های بیسیم و رومیزی پاناسونیک می‌ توانید از باتری دیگری استفاده نمایید. اگر تلفن به درستی شارژ شد و مشکلی در استفاده از آن وجود نداشت، پس باید یک باتری جدید تهیه کنید. اگر عمر باتری‌ ها تمام شده باشند، برای خرید باتری تلفن های پاناسونیک می‌ توانید به سراغ نمایندگی مجاز فروش باتری تلفن های پاناسونیک بروید و متناسب با نوع و مدل تلفن خود بهترین باتری را خریداری نمایید.
  2.  خرابی آداپتور تلفن بیسیم پاناسونیک
    گاهی اوقات باتری‌ ها عیب و ایرادی ندارند و می‌ تواند مشکل از جای دیگری باشد. برای مثال ممکن است آداپتور دستگاه تلفن بیسیم پاناسونیک بخاطر گذشت زمان، استفاده مداوم، اتصالی شبکه برق، ضربه و ... تضعیف گردد و به خوبی روز اول نباشد. اگر متوجه مشکل در باتری و شارژ شدن تلفن بیسیم خود شدید، علاوه بر چک کردن باتری‌ باید وضعیت آداپتور را نیز بررسی نمایید.
    می توانید از آداپتور دیگری که سازگار با تلفن بیسیم شما باشد، نیز استفاده نمایید تا از وجود عیب در آداپتور خود اطمینان حاصل کنید. اگر گوشی بی سیم تلفن پاناسونیک شما با آداپتور دیگری به خوبی و بدون مشکل شارژ شد، پس ایراد از آداپتور می‌باشد. در صورتی که آداپتور مشکل داشته باشد، عمل شارژ شدن صورت نمی‌ گیرد و در نتیجه نیاز به تعویض آن دارید و باید آداپتور جدیدی خریداری نمایید.
    از آنجایی که نوسانات برق از دلایل اصلی سوختن و یا خراب شدن آداپتور تلفن های بیسیم پاناسونیک محسوب می‌ شوند، بهتر است از یک محافظ برق با کیفیت استفاده نمایید.
  3.  خرابی دستگاه پایه تلفن بیسیم پاناسونیک
    برای شارژ شدن گوشی تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک باید این گوشی بر روی دستگاه مادر یا همان دستگاه پایه قرار بگیرد. گاهی اوقات ممکن است باتری‌ ها و آداپتور سالم باشند اما این دستگاه دچار مشکل شده باشد و عمل شارژ کردن به درستی صورت نگیرد. در این صورت باید بجای تعویض باتری تلفن پاناسونیک یا تعویض آداپتور به سراغ دستگاه پایه بروید.
    از مهمترین دلایل خرابی این دستگاه می‌ توان به قرار دادن نادرست گوشی تلفن بر روی آن، نوسانات برقی، وارد آمدن ضربه و ... نام برد. این دلایل می‌ توانند قطعات داخلی دستگاه مانند نگهدارنده‌ های گوشی که وظیفه برقرار نمودن اتصال لازم برای شارژ کردن هم دارند، را دچار خرابی و مشکل نمایند و نهایتا گوشی تلفن شارژ نگردد.
    اگر امکان این را داشته باشید که گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک خود را با دستگاه پایه دیگری از همین شرکت که سازگار با گوشی شما باشد، تست نمایید می‌توانید از خرابی دستگاه پایه خود اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که گوشی تلفن شما با دستگاه دیگری بدون هیچ مشکلی شارژ گردید، باید به فکر تعمیر و یا تعویض دستگاه پایه تلفن پاناسونیک خود باشید. برای این امر می‌ توانید به نمایندگی مجاز تعمیرات تلفن‌ های بی سیم پاناسونیک مراجعه کنید.
  4.  خرابی قطعات دیگر گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک
    اگر مشکل شارژ نشدن گوشی تلفن از خرابی باتری گوشی بیسیم پاناسونیک و یا آداپتور و دستگاه پایه آن نباشد، این امکان وجود دارد که دیگر قطعات درون گوشی بیسیم به مشکل برخورده باشند. ممکن است بر اثر دلایلی مانند افتادن گوشی، ضربه خوردن، آب خوردگی و ... قطعات دیگری مانند پورت شارژ و اتصالات درونی خراب شده باشند.
    در این صورت بهترین کار مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر تلفن‌ های پاناسونیک می‌ باشد. در این مراکز کارشناسان و تکنسین‌ های فنی با بررسی گوشی تلفن بیسیم پاناسونیک شما به عیب یابی آن می‌ پردازند و آن را تعمیر می‌ نمایند.

همانطور که گفته شد تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک از کیفیت خوبی برخوردارند و مشکلات رایجی مانند خرابی باتری و شارژ نشدن گوشی می‌ توانند از تمام شدن عمر مصرفی در اثر استفاده مداوم باتری‌ ها و قطعات یا بروز عیب در اثر وارد آمدن ضربه، فشار یا آب خوردگی باشد. در صورتی که با راهکارهایی که در بالا ذکر شد، عیب تلفن بیسیم شما رفع نگردید؛ باید به نمایندگی مجاز فروش باتری تلفن های پاناسونیک و یا نمایندگی‌ های مجاز تعمیرات تلفن های پاناسونیک مراجعه نمایید.